Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Μάρτιος 2009

Ο χρόνος είναι αμείλικτος. Διάβαζα παλιότερες δημοσιεύσεις μου και γελάω νευρικά. Ταραχή, μπερδέματα, κατήφεια, ελαφριά μιζέρια, μιρ-μιρ (όπως λέμε με ένα φίλο). Κοιτάζω ημερομηνίες και προσπαθώ να συνδέσω γεγονόντα. Όλα τώρα μοιάζουν τόσο διαφορετικά. Τώρα πια είμαι ήρεμος, γαληνεμένος. Νιώθω πως δε λείπει κάτι. Το παζλ συμπληρώνεται κομμάτι-κομμάτι. Πιο πριν το χαλούσα. Ή μήπως όλα είναι στο μυαλό;

Ναι ξέρω. Δε γράφω πια όπως παλιά. Αφενός δεν έχω το χρόνο, αφετέρου έχω μια ικανότητα να γράφω πιο εύκολα όταν είμαι φοβισμένος, όταν είμαι στενοχωρημένος αλλά δε μπορώ να μετατρέψω τόσο εύκολα σε λέξεις την πληρότητα, την ηρεμία, τη χαρά μου. Μπορώ όμως να πω πως χαμογελάω πιο συχνά πια. Γιαυτό φταίνει πολλοί άνθρωποι του περιβάλλοντός μου. Και κυρίως το πιπινάκι μου με το οποίο έχουμε περάσει σε μια υπέροχη φάση. Αυτήν που κάθε φορά αγκαλιαζόμαστε σαν να είναι η πρώτη φορά.
Μπερδεμένες σκέψεις. Μπερδεμένα συμπεράσματα. Εσείς τι καταλαβαίνετε;

p.s. Ψάχνω αθλητές για την επόμενη δημοσίευση
p.s.2. Δεν είναι ωραίο που ανοιξιάζει και θα αρχίσουμε να πίνουμε τις καιπιρίνιες μας; [Βρείτε μου ένα μαγαζί που να φτιάχνει ωραία τώραααα]

14 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

λολολ ολόκληρη Αθήνα κάπου θα βρεις!!!Μια μαργαρίτα την έπινα τώρα!!!
Άντε βρε που φταίνε οι φίλοι και το πιπίνι!! Πες πως τρελαίνεσαι γι'αυτά και ας μην γράφεις όπως παλιά!!!

stella είπε...

εγω ψαχνω αθλητες για προπονηση!
χααχαχχααχ

αχ καλο μου ερωτευμενο!
ετσι τελεια να περνας παντα!



.υ.γ παντος για να εισαι δικαιος επρεπε να δοκιμασεις και με κοριτσακια,προσφερομαι για δοκιμη!
χααχχαχα
χααχχα

mahler76 είπε...

καταλαβαίνουμε ότι τώρα που γαμιέσαι μας ξέχασες τελείως. Δεν θα το πετύχω πουθενά το πιπίνι, θα το ξεμαλλιάσω χοχοχο

One Happy Dot είπε...

Αν και πολύ λυπάμαι που δεν θα γιορτάσουμε την ωρίμανσή μου παρέα (δεν θέλω γέλια Mahler γιατί τελικά εγω θα ξεμαλλιάσω εσένα!) παρόλα αυτά χαίρομαι που με το πιπινάκι περνάτε κάθε μέρα πρώτη μέρα! Keep up!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερααααααααααααα.....τι ακριβως πινεις καλο μου;;;;

@ mahler βρε αστα τα παιδια να ζησουν τον ερωτα τουσ ησυχα!!!!!αν ειναι να εξαφανιζεται κανεις για τετοιους λογους καλα κανει....λολ

musicbug είπε...

Ti kanei o erwtas!!! Ta vlepeis ola pio "glyka" kai pio "anwdyna"! Alla gia narthw kai sta logia tou mahler i filia einai to diaxronikotero pragma ston kosmo! Eixa skylometaniosei palaiotera stin prwti mou sxesi pou eixa exafanistei. Mia isorropia theloun ola, alla se katalavenw:-)
Orea margarita kai paremferi eixa piei sto Group Therapy stou Psyrri kai sto Thirio.
Kalimeraaaa

b|a|s|n\i/a είπε...

κι όμως! μετατρέπεις την πληρότητα, την χαρά, την ηρεμία σου, τόσο όμορφα σε λέξεις...
φιλιά πολλά! και στους δυο σας ;)

turigr είπε...

Love changes everything!
http://www.youtube.com/watch?v=oPav44v545Y
Να 'σαι πάντα έτσι!!!

ProFyLaKtiKo είπε...

Hfaistiwna, :))

stella, δοκιμή; ακόμη όχι. δεν έχω περάσει σε αυτή τη φάση.

mahler76, such a bitch! τέλειωσε την εξεταστική σου και θα βγούμε.

One Happy Dot, και εγώ στεναχωρέθηκα, αλλά οκ, θα τα καταφέρουμε

Johnny, τι πίνω και δε σας δίνω;

musicbug, βασικά ο χρόνος μου είναι λίγος ακόμα και για το πιπίνι. απλά έπεσαν πολλά. θα συμφωνήσω για τη φιλία. όπως επίσης θα σκεφτώ το group therapy!

b|a|s|n\i/a , την καλησπέρα μου

turigr, :)) thank u

Dr_MAD είπε...

φάτσα είναι καλύτερα έτσι, δε συμφωνείς? :-P

να πάμε ξανά για καϊπιρίνιες! γεααα

Θράσος είπε...

Τι να τους κάνεις τους αθλητές ακριβώς;
Έτσι είναι οι ερωτευμένοι δεν έχουν ανάγκοι να μοιράζονται την χαρά τους, οι δυστυχισμένοι-λυπημένοι όλη μέρα στην μουρμούρα.Μια φίλη μου όταν πάω να γκρινιάξω με λένε κλαψομ...η και σταματώ αμέσως.

Soragia είπε...

Να πεσεις κατω
και να σε πατησουν
10 000 αδερφες
στο αθενς πραιντ!
Τσολι

ProFyLaKtiKo είπε...

MAD, καλύτερα δε γίνεται :)

Θράσε, κοίταξε, μιλάς σε έναν άνθρωπο που κλαψομούνιαζε αρκετά και ακόμα και τώρα μπορεί να γκρινιάξει για πολύ απλά πράγματα. το θέμα είναι να τα παίρνουμε και στην πλάκα, διότι διαφορετικά δεν είναι αστεία η ζωή :)

Soragia, είσαι κακιά! και το πράιντ αργεί ακόμα!

Ανώνυμος είπε...

Το Αψεντι [ στο θησειο μετα το σταυλο ισα ευθεια κατω]
επισης το ΠΟΛΙΣ στην Ταρατσα στη στοα του βιβλιου κανει πολυ καλες
Πι Εσ
Σε προτιμω ετσι και ας γραφεις μια φορα το χρονο!