Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Που πήγανε οι φίλες μου;

Αρκεί ένα quiz στο facebook (μου έβγαλε πως το 80% των φίλων μου είναι άντρες) και μια παρατήρηση του φίλου μου Χ (που περιστοιχίζεται από φίλες-αδελφομάνες) και καθόμουν και μετρούσα τις φίλες μου. Εντάξει, στην κορυφή είναι η Κ που αν και προσωρινά δε μένει στην Αθήνα πάντα όταν βρισκόμαστε είναι συνήθως σα να μην πέρασε μια μέρα. Από την κορυφή και κάτω όμως, συνειδητοποιώ πως πλέον είναι πολύ λίγες - σχεδόν ανύπαρκτες - οι γυνακείες φιλίες μου. Μήπως φταίει ο ανταγωνισμός;
Μάλλον όχι γιατί δεν έχω ούτε καν λεσβία φίλη. Που τόσοι και τόσοι γκέι έχουν παραδίπλα τους. Κολλητή, στη δύσκολη στιγμή, μα κάτι να χρειαστείς. Να βλέπεις που και που και μια γυναίκα βρε παιδί μου, γιατί ως gay δεν έχεις και μεγάλες πιθανότητες να καταλήξεις με κάποια... Αλλά όχι, τίποτα. Σκέτος "Αρχιδόκαμπος" που λένε και οι str8 φίλοι μου. Διότι ναι είναι αρκετοί και αυτοί, πέραν από τα gay αδέλφια που μέρα με τη μέρα μαζί βιώνουμε τη gay ενηλικίωση (θεωρώ πως ακόμη βρίσκομαι στην εφηβεία).

Τώρα που είπα gay αδέλφια, να θυμηθώ να πω πόσο μου λείπουν κάτι φίλοι που τους έχει φάει ο ΕΣ (Ελληνικός Στρατός και ουχί Ερυθρός Σταυρός).
Και για να μη στενοχωρηθώ παραπάνω, κλείνω το post, καλώντας σας στο δικό σας "φυλικό" απολογισμό των φίλων. Περιμένω με περιέργεια...! Άντε και καλό μήνα να χουμε!

30 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλησπέρα!
Να ο απολογισμός μου! :):):)
3 κολλητές
1 κολλητός

Αρκεί να έχεις φίλους, τώρα τι είναι δεν είναι πάντα και στάνταρ!

Ethan Raynolds είπε...

χμμ...Ακόμη το ψάχνω...

1 το αγόρι μου που ειναι και κολλητός μου,

1 η κολλητή μου....


Παρακάτω....


........ακόμη το ψάχνω....

Ethan Raynolds είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Provato είπε...

εγώ εχω 5 φίλες! Τη Τζέση, τη Τζίνα, τη Τζούλια, τη Τζάκη κ την Τζέμπολα!



Που πολύ τις αγαπώ!

Ethan Raynolds είπε...

@provato....xaxaxaxa....Me thn Gela tsakw8ikate?

Elementstv είπε...

1 γκει κολλητος καλυτερος και απο αδελφο

3 στρεητ φιλοι απο το Πολυτεχνειο(που σιγα σιγα χανομαστε

1 λεσβια φιλη

και 5 φιλες απο τη σχολη η 1 λεσβια.

Και 2 αλλα αγορια απο τη σχολη που πρεπει να ειναι γκει αλλα το τελευταιο μηνα κανουμε παρεα και δεν εχουν εξομολογηθει κατι(εγω ειμαι out παντου!)

mahler76 είπε...

αμάν με τις λίστες.

DiViNe__ είπε...

αρκετοί, περισσότερες κοπέλες στην ζωή μου, δεν ξέρω πως το 'χω καταφέρει!

5-6 γυναίκες πιο κοντινή παρέα, και 2-3 άντρες ( 2 γκέι και ένας αμφιβόλου )

Ντεμης είπε...

Μία κολλητή, πολλοί φίλοι. Ούτε εκείνη ούτε εκείνοι με πολυκαταλαβαίνουν, κάνουν πως με στηρίζουν πάντως. Μόνο ένας που είναι γκέυ (δόξα τω Θεώ!)
Στο facebook 70 άντρες, 2 κοπέλλες!

sCaTterBraiN είπε...

μμμ, κολλητός μόνο το αγόρι μου
κολλητές δεν έχω, πολύ καλές φίλες 2 από παλιά και άλλες 4 από τη σχολή τώρα. χαχαχα θέλω κι εγώ gay αδέρλφια να βιώσω την gay ενηλικίωση.

mahler76 είπε...

gay αδερφές σου κάνουν?

Ethan Raynolds είπε...

@mahler xaxaxaxa

Ιθάκη-man είπε...

Ρε παιδία γίνεται να έχεις κολλητό το γκόμενο σου; Το θεωρώ αντιδεοντολογικό εγώ πάντως

Ethan Raynolds είπε...

@Ιθάκη άμα σκεφτείς ότι τις περισσότερες ώρες είστε μαζί...μοιράζεστε τα πάντα... Κολλητός σου καταντάει... Αν και από μία άποψη έχεις δίκαιο γιατί σωστός γκόμενος είναι και καλός φίλος άρα δεν τον κάνει κολλητό....μπρφφ...μπερδεύτηκα!!!

mahler76 είπε...

αδελφές μου σταματήστε την πολύ σκέψη τέτοιες ώρες!

Ethan Raynolds είπε...

@mahler-άκο όντως....Καλή συνέχεια...Πάω για νάνι...Αύριο έχω churchin'!

{.πavλος.} είπε...

super post...lol

thn kalimera mou kai u know...
hugZz & kisses etc etc etc :)

Ανώνυμος είπε...

θέλω να γκρινιάσω λίγο, νομίζω ότι κάποιοι gay μας θεωρούν λίγο σαν αναγκαίο κακό. Τις προάλλες πήγα σε ένα gay bar και άκουσα κάποιον να με αποκαλεί βρομόμουνο σε ένα φίλο του. Με πειράζει που μαλλον για τους περισσότερους, δεν είμαι τίποτα παραπάνω από αυτό.

stella είπε...

εχω μια φιλη μονο που την βλεπω καθημερινα ,στον καθρεφτη οταν πλενωμαι και οταν κανω μακιαγιαζ

πολλους γνωστους σε διαφορα φυλλα(και δεντρα)

another george blog είπε...

Η κολλητή μου είναι γυναίκα!

(και γαμώ τις δηλώσεις!)

ProFyLaKtiKo είπε...

Hfaistiwnas, :)

Ethan Reynolds, καλά είσαι

provato, love u για τις σκέψεις σου!

Elementstv, αυτό με τους φίλους που μάλλον είναι αλλά ακόμη δεν το ξέρουν δεν είναι μλκία... d'oh!

mahler76, πότε σε κούρασα εγώ με λίστες;ε;;

DiViNe__, έλα που δεν ξέρεις ;-)

Ντεμη, 70-2! wow!

sCaTterBraiN, μήπως την έχεις βιώσει και δεν το ξέρεις;

mahler76 (2), λολ

Ιθάκη-man, κοίτα. κολλητός με την έννοια του να πεις τα προβλήματα ή τις ανησυχίες της σχέσης σου όχι. αλλά κολλητός με την έννοια πως λες για ότι άλλο σε απασχολεί, yes it can work!

pavlos .... hug you too!

Ανώνυμε ανώνυμε, μάλλον το είπε γιατί ζήλευε τα νύχια σου ή την τσάντα σου. μην το παίρνεις προσωπικά.

stella, είσαι θεάάάάάάάά

another george blog, μόνο εσύ μπορούσες να το δηλώσεις αυτό!

gay super hero είπε...

'Ενας φίλος μου τις λέει "φιλαδέλφειες" (τις γυναίκες που κάνουν παρέα με γκέι άντρες)

:-)

G Spot Unveiled© είπε...

Ean den papsete na anafereste stous heteros me tin ''S'' word, de tha sas ksanamilisw!

Ante :P

Kος Μηδενικός είπε...

Σιγά μη κάνω και λίστα...τι είμαι; Το Forbes;

mahler76 είπε...

ε όσο οι αδερφές θα χρησιμοποιούμε το gay για πάρτη μας και όχι το homo θα χρησιμοποιούμε και το str8 αντί του hetero

G Spot Unveiled© είπε...

Ma to Gay den einai prosvlitiko gia kanenan, enw the ''S'' word einai akrws prosvlitiki gia olous tous homos kai epieikws eksorgistiki otan vgainei apo to stoma twn homos i twn gay-friendly (kata alla) filwn-fidia tous, gt i kryfo-emfanws omofovikoi einai autoi pou to lene i plirws amorfwtoi...ti na pw!

ProFyLaKtiKo είπε...

gay super hero, θεικό!!!

G Spot Unveiled, βασικά έχει διαφορά το να χρησιμοποιείς το str8 απλά σαν λέξη (εγώ λόγω συνήθειας), και διαφορά να το χρησιμοποιείς θέλοντας να προσδιορίσεις αυτόν που περιγράφεις με βάση το περιεχόμενό της. Με εσένα όμως σαν bitch instructor, θα λέω μόνο homo+hetero, ναι;

mahler76 είπε...

αν το gay που σημαίνει χαρωπή αδερφούλα δεν το βρίσκεις προσβλητικό πάω πάσο.

apos είπε...

1 κολλητή+1 κολλητός (στην πατρίδα Α)

1 κολλητός (στην πατρίδα Β)

1 κολλητή (στο ενδιάμεσο μεταξύ Α+Β)

Και για να μην νομίζεις ότι σε κοροϊδεύω: πατρίδα Α= ελλάδα, Β=argentina, ενδιάμεσο=ισπανία.

G Spot Unveiled© είπε...

Re paidia eleos omws pou kathomaste kai to syzitame...eidika emeis!

Allo pragma to na pw pws protimw ta isia mallia (vl. straight) apo ta curly kai allo na apeuthynomai sti seksoualiki tautotita kapoiou (vl etterofylofilou) kai na ti xaraktirizw eutheia/etterofylofili dld o,ti diekdikoume katargeitai kai o,ti exei epiteuxthei apo tis toses prospatheies tou parelthontos xanei ti xroia tou...ef'oson emmesws plyn safws (auto)xaraktirizomaste ws stravoi/apoklinontes k.o.k !!! [for crying out loud]

As stamatisoume pia tin ethistiki proskollisi sti synitheia kai as arxisoume na skeftomaste,
den perimena pote na erthei i mera pou tha kathomaste na diapragmatevomaste katastaseis autonoites, (kai den anaferomai mono sto ''S word'' theme...) eidika emeis.