Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ατενίζοντας το 2010

Τον τελευταίο καιρό ακούω συνεχώς τους ανθρώπους γύρω μου να γκρινιάζουν. Όλοι δουλεύουν πολύ, οι περισσότεροι πληρώνονται λιγότερα απ' όσα θα ήθελαν, ακόμα περισσότεροι ρίχνουν μούντζες στο 2010 (όπως έριχναν και στο 2009, μη σας πω και στο 2008 : πολλά χρόνια φαγούρα δηλαδή). Εμένα πάντως το 2010 μου άρεσε (όπως μου άρεσε και το 2009 και το 2008, οπότε ίσως να μην εντάσσομαι στην παραπάνω κατηγορία). Ποτέ τίποτα δε μπορεί να πάει όπως το θες, αλλά είναι στο χέρι σου να το διορθώσεις στο βαθμό που μπορείς (εντάξει αυτό δεν ισχύει για τη διακυβέρνηση της χώρας).
Και όχι, για άλλη μια φορά δεν έχω καταλήξει που οδηγείται αυτό το post, απλά όπως το γράφω ακούω ρομαντικά χαζοτράγουδα (μην ξεχνάτε πως είμαι εθισμένος), σταματώ για λίγο να γράφω, γέρνω το κεφάλι ελαφρά προς τα πάνω και δεξιά (ενίοτε βάζω και το χέρι στο μάγουλο ως άλλη Μιμή Ντενίση) και αναπολώ στιγμές της περασμένης χρονιάς. Θυμάμαι χαρούμενες στιγμές με φίλους, να σμίγουμε με χαρά, να χωρίζουμε με λύπη και όμως μέσα από αυτή τη διαδικασία να εξελισσόμαστε. Θυμάμαι ατελείωτες στιγμές με το πιπίνι (ίσως πρέπει να σταματήσω να τον αποκαλώ έτσι, γιατί μεγάλωσε 2 χρόνια πια, όπως και η σχέση μας). Θυμάμαι ακόμα και τις δύσκολες στιγμές που όμως πάντα σου δίνουν την ώθηση απλά να γίνεις καλύτερος. Και κάπου εκεί σταματάν οι αναμνήσεις γιατί πιάστηκε το κεφάλι μου στη στάση πάνω και δεξιά από την αναπόληση. Θα ήταν όμως αγένεια να πω πως δε νιώθω τουλάχιστον λίγο πλήρης. Αυτό εύχομαι σε όλους για το 2011.

24 σχόλια:

gay super hero είπε...

To ίδιο και σε σένα. Καλή χρονιά και καλή καρδιά νά χουμε :-)

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά προφυλακτικέ. Καλή χρονιά να έχουμε

mahler76 είπε...

μια χρονιά με πολλές γκάβλες σου εύχομαι χαχα. Εμείς θα κανονίσουμε όταν επιστρέψεις καφέ για κατινάζ από κοντά χαχαχα. Καλή χρονιάααααα

karkinos7 είπε...

''Θα ήταν όμως αγένεια να πω πως δε νιώθω τουλάχιστον λίγο πλήρης.''

Συντακτικά υπάρχει πλεονασμός...χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!

Πιστεύω πως η πληρότητα δεν έρχεται ποτέ!!!τλπ!!!
Καλή Χρονιά!!!
Όμορφη και Χαμογελαστή να είναι!!!
Και ακόμα περισσότερες στιγμές με τον άνθρωπο σου χαρούμενες!!!
Φιλιά Πολλά!!!

apos είπε...

ομοιοπαθής, αγαπημένε...

Feliz 2011.

ProFyLaKtiKo είπε...

gsh, επίσης!

bear, επίσης official blogoαρκούδε!

mahler76, ε χωρίς καύλες τι χρονιά θα ήτο..

karkinos7, είδες τι γίνεται όταν προσπαθείς να χωρέσεις τόσα σε μία πρόταση;; τώρα που την ξαναδιαβάζω απορώ πως τα έγραψα όλα αυτά μαζί!
καλή χρονιά και σε σένα :)

apos, τα παμε εμείς. 2011 ευχές!

Hfaistiwnas είπε...

Μακάρι αγαπητέ μου μακάρι!!!
το έχουμε ανάγκη να νιώσουμε και λίγο πλήρεις!!!
Καλή χρονιάααααααααα!

g for george είπε...

Feliz Año Nuevo!

Kος Μηδενικός είπε...

Κι εγώ δεν μπορώ να πω...στην ίδια κατηγορία με σένα είμαι. Με θετικό πρόσημο βγήκα από το 2010. Να έρθω με τη βάρκα σας;

ασωτος γιος είπε...

χαιρομαι που δεν εισαι γκρινιαρης
καλη χρονια , οτι δινυμε παιρνουμε\φιλια

Το Λαγωνικό είπε...

Αν δεν γινεται να τον λες πλεον πιπινι, λεγε τον μικιό (χαϊδευτικό του μικρό στη Κρητη) , χεχεχε

ProFyLaKtiKo είπε...

Hfaistiwnas, το έχουμε όντως, καλή χρονιά!

g for george, άλα τις και ξένες γλώσσες! χρόνια πολλά

Leviathan, επίσης :) τα ξαναπαμε κιόλας

Zero Point, εννοείται. είμαστε ήδη τρεις !

ασωτε, καλή χρονιά και σε σένα!

Λαγωνικό, θα του το φέρω απέξω-απέξω και βλέπουμε :p

Seirios είπε...

Καλή χρονιά να έχεις ProFyLaKtiKo μου! Να είσαι πάντα υγιής και να μην μπεις ΠΟΤΕ σε πρόγραμμα "Απεξάρτησης". Να περνάς όμορφα μαζί με τον άνθρωπο που σε συντροφεύει.

Να είσαι πάντα ευτυχής και να μη λησμονείς ότι είσαι τυχερός...

Φιλώ και χαιρετώ σε

One Happy Dot είπε...

Βάζω τη Nutella, βάζετε τα κουτάλια? Το 2011 θα είμαστε ρεφενέ αλλά και πάλι καλά θα περνάμε οπότε κρατήστε μου θέση στο κρουαζιερόπλοιο!
Καλή χρονιά!!!!

Leviathan είπε...

poli kalimera sou! :)

Anorgymous είπε...

Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και πολύ αγάπη.Μακάρι να πιάσει η ευχή σου και με τόσες δύσκολες στιγμές το 2010 νομίζω το 2011 θα είναι σίγουρα καλύτερο (είπα μεγάλη κουβέντα πάλι...ωχ)
P+π = L.F.E

Provato είπε...

Που είσαι το σόι μου μέσα εσύ; κοντεύουμε να φρικάρουμε άντε, γράψε τίποτε, τζήζας δηλαδή τόσο πολύ καριέρα;

tovenito είπε...

ευτυχισμένο 2012!

ProFyLaKtiKo είπε...

Στερούμαι έμπνευσης... Ζητείται κατανόηση :)

mahler76 είπε...

επίσης πήρατε τον πούλο στο μπάσκετ Γαυράκια και δεν σας χάλασε καθόλου αχαχα

mahler76 είπε...

Α αααα, την Παρασκευή κάνει ο Αντώνης την παρουσίαση του νέου του βιβλίου αν ενδιαφέρεσαι πές μου να σε ενημερώσω.

Γιάννης είπε...

Που είσαι πια;

kytaratexnis είπε...

μου αρεσει το μπλοκ σου συχαρητηρια.

Ανώνυμος είπε...

Εγω δεν εχω καμια αποψη για το 8,9,10. Εχω κατι γιατρε μου;