Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2009

Με σχέση

% Συνειδητοποιώ πως ο καιρός από τις 4/12 πέρασε πολύ γρήγορα. Ένας δραστήριος μήνας...

% Όταν πέφτουμε για ύπνο εγώ κοιμάμαι σχεδόν αμέσως και εσύ με παρατηρείς και χαμογελάς. Δεν στο έχω πει αλλά κάποιες φορές κάνω πως κοιμάμαι.

% Όταν ξυπνάμε προσπαθώ να μην είμαι μουντρούχος (ως συνήθως) αλλά εσύ με βρίσκεις τόσο γλυκό όταν είμαι αγουροξυπνημένος.

% Αποσυντονίζομαι όταν ακούω στο τηλέφωνο τη φωνή σου να μου μιλάει γλυκά και τρυφερά και για τα επόμενα λεπτά σκέφτομαι μονάχα εσένα.

% Απολαμβάνω τις αντιδράσεις του κόσμου όταν τους λέω πως γνωριστήκαμε μέσα από τη στήλη "σε είδα".

% Τρελαίνομαι όταν μου λες για εκείνα που θεωρείς συμπτώσεις και μας θέλουν μαζί.

% Μου αρέσει -εν μέρει- που δεν έχεις ιδέα από τα gay μαγαζιά.

% Πρώτη φορά είμαι τόσο χαλαρός και απολαμβάνω τη γλυκειά αβεβαιότητα της εξέλιξης μιας σχέσης.

% Θέλω να σε πάω ένα ταξίδι ρε. Δώσε μου την ευκαιρία.

% Τις γιορτές έπρεπε να πας σπίτι σου[νησί] και συνειδητοποιώ ότι μου έλειψες πολύ. Ευτυχώς γύρισες χτες... Αλλά μην τολμήσεις να ξαναφύγεις τόσο πολύ.

% Όταν αρχίσαμε το χουχούλιασμα χτες βράδυ και κάποια στιγμή αφαιρέθηκα, δεν ήταν γιατί σκέφτηκα τι κουραστική μέρα που θα είναι αύριο, αλλά σκεφτόμουν πόσο χαρούμενος είμαι, τόσο που τρομάζω...

35 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

μπου!
οι καλύτερες τρομάρες είναι αυτές. χωρίς το μπου.

Hfaistiwnas είπε...

Άσε άσε! Και εσύ τον έχεις εκεί!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

semilingualist είπε...

ax ax ax
se noiw8w na pw, se noiw8w...
bax bax bax
enjoy it, preservatif-aki!
kai parakala to 8eo tvn sxeswwn na ferei kai to diko mou ligo pio konta...soon :-)

the boy with the arab strap είπε...

να κι ενα ποστ μες στη γλυκα !!!!! καλ να περνατε .

Κώστας είπε...

ζηλεύω ελεεινά

mahler76 είπε...

oύτε να φοβάσαι ούτε να τρομάζεις. Όλα καλά ΘΑ πάνε.

stella είπε...

υπεροχα και αγαπησιαρικα!
ετσι μπραβο

One Happy Dot είπε...

με αυτά τα post σου λιώνω να το ξέρεις! Αποκαθηλώθηκε το δέντρο σου ή μας περιμένεις? Να ξέρω να στρωθώ στην κουζίνα! :)

PN είπε...

Eντάξει...φέρτε χαρτομάντηλα!! Φίλε χαίρομαι ειλικρινά που είσαι τόσο χαρούμενος. Κόπηκα εκεί που κάνεις ότι κοιμάσαι, γιατί χαλαρά θα το έκανα και εγώ...χαχαχα!!! Μια χαρά, μια χάρα!! Φιλάκια πολλά!!

Τομ Σόγιερ είπε...

Προσπερνάω αυτό το ποστ και περιμένω το επόμενο.

uberbastard είπε...

το καλο ειναι που το αγορι σου ειναι non-scene. απο σημαδια στο κορμι πως εισαι;λολ

tovenito είπε...

χαίρομαι πραγματικά για σένα!
αλλά ενώ χαίρομαι που χαίρεσαι, όλο μου βγάζεις ότι κάτι σε τρώει..
είναι αμάξια οι μόνοι και οι σχέσεις τροχαία. τράκαρε!

Leviathan είπε...

apla afise ton eauto sou eleu8ero kai ola 8a ginoun akomi pio magika!poli xarika me tin anartisi auti!!bravo!!!filiaaa!

ProFyLaKtiKo είπε...

basnia, :)

Hfaistiwna, τον έχω εκεί; u mean;

semilingualist, thnx Και προσεύχομαι :)

~~~...~~~, thx!

Κώστα, σεμνάάάάάάάά

mahler76, είσαι θεάάάά!

stella, γουστάρουμε λέμεεεε

One happy dot, το δέντρο δεν αποκαθηλώθηκε ακόμης, αλλά δεν ξέρω πότε θα γίνει και αυτή η σεμνή τελετή, θα υπάρξει ενημέρωσις βεβαίως-βεβαίως

VK, :)) φιλιάάάά

Τομ Σόγιερ, σμουτς!

uberbastard, τα σημάδια τα κουμαντάρουμε καλά πλέον...

tovene592, πάντα κάτι με τρώει. επίσης δεν έχω αμάξι.

Leviathan, φιλάκια πολλά :)

the_g(reat)ay_expectations είπε...

αγορίνα μου όλο αυτό που νιώθεις το έβλεπα το Σάββατο που βρεθήκαμε.και ας μην το είπες ποτέ.
εύχομαι ότι καλύτερο...

Hfaistiwnas είπε...

Ότι τον έχεις κοντά σου βρε!!!
Εγώ έχω χιλιόμετρα μακριά!

ProFyLaKtiKo είπε...

gay expec, πως τα είδες βρε όλα αυτά;;; :p τότε ήμουν απλά κουρασμένος :)

Hfaistiwna, i got it :) i hate distances σε τέτοιες περιπτώσεις. it suckz

apparos είπε...

Ο ορισμός του έρωτα;

ΖΗΣΕ ΤΟ!!!!!!

:)

One Big DJ είπε...

nai,ZHSE TO!!! :)))))))

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο...γλυκαδάκι σκέτο...
να'στε καλά!
καλημέρα!

ethanandthecity είπε...

Ξέρεις ότι ο εκάστοτε σύντροφος είναι πραγματικά ερωτευμένος μαζί σου όταν του αρέσεις ακόμα και αγουροξυπνημένος με μάτια κατακόκκινα, μαλλιά ανεμοδαρμένα και φωνή νταλικέρη. Και μιλάω εκ πείρας.

kat. είπε...

τρομάζεις με την χαρά; και εγώ..
κάτι παρόμοιο νιώθω!
είναι που έχω συνηθίσει μάλλον να βρίσκω τα πάντα αρνητικά, άσχημα, μίζερα!

Ανώνυμος είπε...

αχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ.......................πραγματικα κοιτα να το απολαυσεις οσο γινεται περισσοτερο!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

απο τη συγκινηση εχασα τα λογια μου..."πραγματικα κοιτα να το απολαυσεις..." ηθελα να γραψω

musicbug είπε...

Ax, ti mou thymises me ola ayta:-) Poly omorfes katastaseis! Na eiste agapimenoi boy giati kykloforei poly sapila sto xwro mas, ki oti den exei idea apo gay magazia einai ena poly megalo plus!
Kisses

hourglass είπε...

Άντε να δούμε πότε με το καλό θα τον γνωρίσω από κοντά!

I'm sooooo happy for you! :)

Keen On Boys είπε...

:)
Axxx tetoia na vlepw thelw!
sugoiiii!

[UKUMUTU] είπε...

taksidiiiiiiiiiiii

taksidiiiiiiiiiiii

taksidiiiiiiiiiiii

Πρασινη νεραιδα είπε...

μανα μου τον ρε τζιαι ενι ερωτευμένος!!
τι ωραία!

ερωτησουλα τωρα:τι εν ο μουντρούχος?

ProFyLaKtiKo είπε...

apparos, i live it m8!

One Big DJ, yes i do!

plasticfeathers, thank uu

ethanandthecity, ναι ναι. συμφωνώ...

kat. , είναι που είμαστε ψιλομίζεροι μωρέ, αλλά το παλεύουμε.

Johnny, μια χαρά το έγραψες καλέ..

musicbug, thank u βρε!

hourglass, όχι ΔΕΝ τον κρύβω..

Keen On Boys, awesomeeeeeeee

(UKUMUTU), εκεί μακρυά, εκεί μακρυά, εκεί μακρυά

πράσινη νεράιδα, :) μουντρούχος είμαι όταν ξυπνώ το πρωί και είμαι δύστροπος και με κατεβασμένη μουσούδα

Bliss είπε...

love is in the air..
ma ti omorfos otan uparxei..apla omorfos
dn xreiazetai na ton stolisw me alles lekseis
be well

natasha hassiotis είπε...

α πα πα! καλέ κολλήσαμε απ' τα μέλια...να δω πώς θα τα βγάλω απ' τα παπούτσια μου...σε καλό σου βρε νυχτιάτικα...μας αναστάτωσες, δε ντρέπεσαι...(μα δε μου λες, για το δαγκωνιάρικο όλη η ποίηση;)

ProFyLaKtiKo είπε...

Bliss, thank u!

highvoltagepress, πάντα για το δαγκωνιάρικο. είμαι σταθερός άθρωπος.

Owain Glyndwr είπε...

Ααααχχχχχ....

g for george είπε...

Τι να πω τώρα;
Τα είπες όλα εσύ και τόσο όμορφα, μάλιστα.