Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2009

Χωρίς θέμα

Σήμερα δεν έχω θέμα. Είμαι απλά χαρούμενος. Η citibank μου έστειλε μια επιστολή δακρύβρεχτη για το πως θέλουν να συμπεριφέρονται στους φίλους τους και πόσο νοιάζονται για την κάλυψη των αναγκών του απλού κόσμου και γιαυτό το λόγο μου αύξησαν το πιστωτικό όριο. Είμα απλά χαρούμενος. Το lonely planet μου έστειλε κάτι ταξιδιωτικούς οδηγούς που πήρα στη μισή τιμή. Είμαι απλά χαρούμενος. Ο ΟΤΕ μου αναβάθμισε τη σύνδεση στα 24Μbps μέσα σε μία μέρα από τη στιγμή που έκανα την αίτηση. Είμαι απλά χαρούμενος. Ξύπνησα και είδα το χαμόγελό σου. Με κάνεις απλά χαρούμενο.

26 σχόλια:

mahler76 είπε...

εμ είναι που ξύπνησες δίπλα στο γκομενάκι, άσε τα σάπια για την 24άρα του ΟΤΕ.

b|a|s|n\i/a είπε...

με το θέμα να λες καλύτερα

tovenito είπε...

απλά χαρούμενα να συνεχίσεις.
χωρίς θέμα. με ΤΟ θέμα

stella είπε...

εχεις και τρελλο Θεματακι!!
Εχεις το Πρωτο Θεμα λεμε!!

Ανώνυμος είπε...

den thelw na sou xalasw ti xara alla epeidi douleua se trapeza apla na ksereis oti oi trapezes kanoun dwrakia kai meta vriskoun tropous na ta pairnoun eis diploun...alla kai mono to oti ksipnises dipla sto mwraki sou einai i megaluteri xara!!!!!!!

ProFyLaKtiKo είπε...

mahler76, και έκανα και account στο rapidshare. αμέ αμέ.

basnia, ΤΟ ΘΕΜΑ

τοβενάκι, συνεχίζουμε για το καλύτερο

στελλάρα, πάμε γερά λέμεεεεε

τζόνι, η χαρά μου δεν ήταν επειδή μου αύξησαν το όριο, ούτως ή άλλως την πιστωτική τη χρησιμοποιώ για πολύ συγκεκριμένα πράγματα, αλλά ο τρόπος που το παρουσίασαν στην επιστολή με έκανε να λυθώ στα γέλια...

HaLiaS είπε...

ε και μετά από όλα αυτά...
έχω εγώ λόγο να μήν είμαι χαρούμενος;;;;

χωρίς θεμά.

sikia είπε...

ο χρυσός μας φέρνει πιο κοντά

Alex A. είπε...

Είχα χάσει επεισόδια... καλή χρονιά με... όλα τα καλά! :)

kat. είπε...

καλέ.. τι όμορφα που τα γράφεις;
είσαι πάντα to the point χωρίς περιττές κουβέντες και ανώφελα λόγια!
καλό!

One Happy Dot είπε...

Έχεις τρελό θέμα!!!!!!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Aytos o Erwtas...
ax aytos o erwtas...

g for george είπε...

Άλλος ένας που δεν έχει θέμα!

Καλά, μην το κάνουμε θέμα, τώρα.

Θράσος είπε...

φαντάσου να είχες θέμα...
συνέχισε έτσι όλο το 2009

musicbug είπε...

Apla na parameineis xaroumenos kai na to metadoseis kai se allous, na exaplonete siga siga giati poly mavrila exei mazeytei:-)
Kalo apogevma

Dr_MAD είπε...

Δεν εχεις θέματα???

ΛΥΠΑΜΑΙ

αυτό που απαντήσατε είναι ΨΕΜΑ

Provato είπε...

χριστός, τι χωρίς θέμα τσαμπουνάς κει πέρα... αυτό όλο είναι ΤΟ θέμα! μπεε λολ

apparos είπε...

ποιανού είναι τα χέρια;!

24αρα και rapid, χμμμ

τσόντες ή ταινίες;
...ή και τα δυο;

Να συνεχίσεις να στέλνεις θετικότητα, την χρειαζόμαστε!

PN είπε...

Eίσαι απλα χαρούμενος; Και αυτό το λες λίγο; Θα έδινα όλα τα λεφτά μου για να ήμουν συνέχεια (και όχι ανά μικρές στιγμές) απλά χαρούμενος!!

Τι λες τώρα!! Πάντα έτσι Καποτάκο σου εύχομαι ολόψυχα!!

Κώστας είπε...

Είχες δεν είχες πάλι την έκανες την αναφορά στην αγάπη σου :P

Naf είπε...

χαίρομαι να βλέπω χαρούμενους ανθρώπους!!!κι ας βρέχει και σήμερα..:(
ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΟΡΙΟΟΟΟΟ!

ProFyLaKtiKo είπε...

HaLia, χαίρομαι που χαίρεσαι και εσύ!

sikia, έτσι ακριβώς αγαπητή μου συκιούλα

Alex A, επίσηςςς

kat. , thanx που σου άρεσε

One happy dot, τρελό και παλαβό σου λέω...

ψεύτικε Πέτρε, αχ αχ αχ

g for george, όχι γιατί άμα θες να το κάνουμε, δεν τίθεται θέμα, να το κάνουμε

Θράσε, thx

musicbug, i am trying...

ΜAD, άει μαρή ευγενίααα

provato, μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

apparos, για τα χέρια μάντεψε..! στέλνω θετικά πουστόνια, πιάσε.

VK in Athens, ποιος είπε ότι το λέω λίγο;; το δεν έχω θέμα πάει στο ότι δεν έχω έγνοιες, πως το λένε..

Κώστα, εντελώς συμπτωματικά έγινε, πίστεψέ με

Naf, άστα με την κωλοβροχή, πάτησα σε μία λούμπα και έγινα χαλιουά

Είδωλο είπε...

Eυτυχώς που εισαι χαζούλης,
τωρα δεν θα γκρινιαξεις ουτε θα μου πεις παλι την γνωστη δικαιολογια οτι δεν εχεις λεφτα για να μου παρεις δωρο για την Τεταρτη που εχω τα γεννεθλια μου.

Και μην εισαι τσιγκουνης 300 ευρω θελω

Ανώνυμος είπε...

ειναι που χεις γκομενακι αλλιως θα σου λεγα εγω τι παναγιες θα τρωγανε ολοι αυτοι!
χαλαλι σου βρε!
Καλημερες φρικαρισμενές!

ProFyLaKtiKo είπε...

είδωλο, ευτυχώς που μου το θύμισες. άντε βρε, την ίδια μέρα με την πρεμιέρα του λοστ.

θεία, λες να τα βλέπω όλα χαρούμενα γιαυτό;;; λες;;;; καλημέρες γλυκειές :)

Hfaistiwnas είπε...

Νομίζω το τελευταίο είναι και το πιο σημαντικό...