Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2009

Φραγκίσκος Αλβέρτης vs Γιώργος Σιγάλας (UPDATED)


Υπάρχει κάποιος λόγος που όταν είμαι χαρούμενος αδυνατώ να διοχετεύσω αυτή μου τη χαρά σε σκέψεις, πόσο μάλλον να τις αποτυπώσω. Ξεκίνησα να γράφω κάτι, το έσβησα, έφαγα ένα μελομακάρονο, το ξανάρχισα, μετά έπρεπε να βγω, μετά το είδα ξανά και δε μου άρεσε. Και έτσι είπα να καλωσορίσω το 2009 με 2 τεκνά από το παρελθόν[μη δείτε πρόσφατες φώτος τους γιατί δε θα φέρω ευθύνη για τα απανωτά σοκ και εγκεφαλικά]. Με τον Αλβέρτη είχα και έντονο crush στα εφηβικά τότε χρόνια μου [ιδέα για το ποστ μου έδωσε ο τομ]. Άντε παιδιά, καλή χρονιά ΘΑ έχουμε!













UPDATE : Σήμερα, αρκετά χρόνια μετά τις δόξες τους :


44 σχόλια:

mahler76 είπε...

ΣΙΓΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!!!!!!!!

Τομ Σόγιερ είπε...

O Σιγάλας ακόμα και τώρα είναι πολύ γκόμενος. Μ'αρέσει που τον φωνάζουνε Ράμπο..!

Τον άλλον δεν τον γνωρίζω και δεν μ'αρέσει καθόλου.

Hfaistiwnas είπε...

Τι μου θυμίσατε!!!
Μια ξαδέρφη μου όταν ήμαστε μικρά (εκεί στην εφηβία) ήταν ερωτευμένη μαζί του! Και εμείς για να την πειράξουμε της λέγαμε "πιείτε το γάλα του Σιγάλα"! Και έσκαγε η καημένη! λολολ!
Φυσικά δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο απλά παίζαμε! :):)

ProFyLaKtiKo είπε...

mahler76, τσαρίνα μου εσύ!!!

τομ, θύμισέ μου να σου δείξω μια τωρινή φωτογραφία του να δεις πως έχει γίνει ο σιγαλάκος... κατά τα άλλα σεβασμός στο φραγκίσκο

hfaistiwnas, το γάλα του σιγάλα!!! τη θυμάμαι και εγώ αυτή την ατάκα!!!

b|a|s|n\i/a είπε...

μα πώς είναι σήμερα; έχω αγωνία!

Ντεμης είπε...

Θα quoteάρω τον mahler76: ΣΙΓΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΣ!!!! Δεν υπάρχει άλλος! (όχι, κι ο Κυρίτσης κι ο Σάκοτα είναι καλοί!)
Γιατί μας απογοητεύεις βρε Προφυλακτικέ; Μέχρι πέρυσι που έπαιζε στον Άρη και τον έβλεπα μια χαρά ήταν ο άνθρωπος! Εδώ μου άρεσε κείνος ο Παπανδριανός του Dream Show επειδή τού έμοιαζε!
(Τον Αλβέρτη στην αρχή δεν τον αναγνώσισα! Καλέ πώς λυκανρθώπιασε έτσι;!!!)
Κάνεις τα καλύτερα φωτο-αφιερώματα στη μπλογκόσφαιρα, εύγε!

HaLiaS είπε...

Γιώργος Σιγάλας, γιατί έπαιξε στον Άρη και τελείωσε εδώ την καριέρα του.:)
γιατί τον θεωρώ αξιόλογο ως άνθρωπο, σοβαρό και δείχνει πολλά η κίνηση του να τελειώσει την καριέρα του πριν τον τελειώσει αυτή.

καλή χρονιά είπαμε; :)

stella είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

καταρχην να ευχηθω καλη χρονια σε ολους!!!!!!οτι επιθυμειτε μεσα στο 2009 να το βρειτε....ελπιζω να σας μπηκε καλα το νεο ετος απο ολες τις αποψεις..... και για να μπω και στο θεμα της ημερας ψηφιζω ΣΙΓΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ.....φιλιαααααααααααααα

Τομ Σόγιερ είπε...

Πέρυσι τον έβλεπα σε μια αθλητική εκπομπή στον ΣΚΑΙ. Πόσο μπορεί να έχει αλλάξει? Στείλε μου όποτε θες μια τωρινή του.

Όσο γι' αυτό που είπε η Στέλλα, φαίνεται ότι είναι ψιλοκομπλεξικός, γιατί έβγαινε και έκανε δηλώσεις όπως ''Εγώ είμαι άντρας!''.

Υ.Γ Θέλω και γω να πάω με έναν επώνυμο, όπως η φίλη της Στέλλας... Όταν λές μάπα, αγάπη μου, τί εννοείς?

ProFyLaKtiKo είπε...

basnia, είχα δει μια φώτο και είχα τρομάξει.

Ντέμη, thanx. τον είχα πετύχει μία φώτο σε γνωστό περιοδικό πχιότητας με εμφανή πολλά κιλά παραπάνω..
3 Ιανουάριος 2009 5:20 μμ


HaLia, μ αρέσει η φιλαθλική σου αναγνώριση. καλή χρονιά

stella, τελικά εσύ είσαι βίος και πολιτεία... όταν λες αλαξοκωλιές ο αλβέρτης αν πάω και του πω ότι ήμουν ερωτευμένος στα 14 μου θα μου κάνει και μένα μία?

Johnny, καλή χρονιά και σε σένα, ευχαριστούμε για τη ψήφο.

Τομ Σόγιερ, άμα τη βρω θα στη στείλω τομάκο. άντε, που θες να πας και με διάσημο. κρίμα που δεν υπάρχει και η τζοβάνα με τη γνωστή εκπομπή.

ΕΛΛΗΝ VS ΧΑΟΣ είπε...

ΑΛΗΘΗΣ ΑΣΦΑΛΗΣ ΓΡΑΦΗ

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/01/blog-post_01.html

natasha hassiotis είπε...

χάλια και οι δύο. συγκρίνονται με κούκλο παναγιώτη γιαννάκη; (ουπς! σιγά μου 'πεσε το ποντίκι απ' τα γέλια που σκέφτομαι τον κόουτς).

uberbastard είπε...

Koυκλος ο Σιγαλας αλλα μου βγαζει κατι ντεκαβλε θα παρω Αλβερτη στο peak του και πολυ γυμνασμενο!

ProFyLaKtiKo είπε...

highvoltagepress, ίου, ο γιαννάκης δε μ άρεσε ποτέ

uberbastard, ήξερα πως θα συμφωνήσεις μαζί μου :))

George Tsitiridis είπε...

ΣΙΓΑΛΑΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ

cobden είπε...

Δεν μου αρέσει κανένας ιδιαίτερα...
Χμμμ, άντε Σιγάλας με το ζόρι.

Κώστας είπε...

Να θάψω τώρα ή μετά;

gay super hero είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
gay super hero είπε...

Γιατί πώς έχουν γίνει τώρα;

Βάλε καμιά πρόσφατη φώτο ντε! Μας έχει φάει η περιέργεια!

@ stella

Δεν σου έφταναν τα ρατσιστικά σχόλια, τώρα άρχισες να διαχειρίζεσαι και τα προσωπικά δεδομένα των επωνύμων;

ProFyLaKtiKo είπε...

pisoglendi, ήσουν σαφής...

cobden, α ώστε σιγάλας και εσύ...

Κώστας, για θάψε... τι θα μας πεις δηλαδή;

gay super hero, θα ανεβάσω φώτος το βράδυ (update)

Κώστας είπε...

Τα γνωστά, δε μου άρεσαν καθόλου, χάλια κτλ :P

tovenito είπε...

ως παναθηναϊκός προτιμώ φράνκυ στα νιάτα του.
αντικειμενικά ο σιγαλάς είναι καλύτερος

musicbug είπε...

Kanenas apo tous dyo de mou arese idietera, alla an itan na dialeksw, tha dialega dagkwto Sigala! Twra exoun ginei gamise ta, eida ton Sigala sto Veneti tyxea prin kapoious mines kai den to pisteva, pliris apomythopoiisi
:-)

Leviathan είπε...

o protos!!!!!!!!!filia kai xronia polla! :)

natasha hassiotis είπε...

γιατί ωρέ προφυλακτικό@, μ' άρεσε εμένα, που είναι σα γριά; (τα ξέρει ο πιτσιρής ότι νταραβερίζεσαι με μπασκετόμαγκες; υπογραφή: η ρουφιάνα αντροχωρίστρα χιχιχι)

ethanandthecity είπε...

Αλβέρτης δαγκωτός.

{.πavλος.} είπε...

miso miso mh viazese na foresw kai egw to profylaktiko...lol...twra to eida ayto...wraio 8emataki...ax ti mas kaneis prwi prwi...psifizw sigala...einai kouklos stis pic...twra den kserw pws einai alla who cares...filia polla kai agkalitsa...:)

ProFyLaKtiKo είπε...

update με 2 πρόσφατες pics :)

ProFyLaKtiKo είπε...

Κώστα, αχ είσαι εσύ ένας...

tovene592, και σε σένα ήλπιζα στήριξη στον αλβέρτη..

musicbug, το update Που έκανα δικαιώνει την προσωπική σου εικόνα

Leviathan, καλή χρονιά

highvoltagepress, ο πιτσιρής??? και να πεις ότι νταραβερίζομαι κιόλας ο έρμος...

ethanandthecity, ήξερα ότι θα συμφωνήσεις μαζί μου :)

.πavλοs., καλημέρα και φιλιά!

Τομ Σόγιερ είπε...

Ε, δεν τους λες και μαύρο χάλι. Και ο Σιγάλας λίγο κοιλίτσα έκανε. Εγώ τον βρίσκω εξίσου sexy με παλιά.

Dr_MAD είπε...

Σιγάλας και τα μυαλά στα κάγκελα

γυάλινο δάκρυ είπε...

Kαλή χρονιά προφυλακτικό μας! Είδα στο προηγούμενο ποστ ότι είχες και γενέθλια.. Αν και λίγο αργά.. Αλλά κάλιο αργά παρά αργότερα!! Χρόνια σου πολλά με υγεία, η ψυχική ηρεμία να συνεχιστεί και να γεμίσει η ζωή σου από αγαπημένα άτομα και να λες ότι το 2009 ήταν μια τέλεια χρονια πλέον!

stella είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
gay super hero είπε...

@ profylaktiko

Νομίζω ότι το παραπάνω σχόλιο της Stella είναι υβριστικό για το πρόσωπό μου και θα ήθελα να αφαιρεθεί.

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

mahler76 είπε...

@Stella & gay super hero
Παίδες σας αγαπώ σας εκτιμώ άλλα μήπως να επιλύατε αλλιώς τις διαφορές σας?

Δεν θέλω να τσακωθώ μαζί σας άλλα νομίζω αυτό δεν έχει νόημα.

Καλό βράδυ και ηρεμία.

stella είπε...

ΔΙΑΨΕΥΣΗ!!!



αδικο ειχα
δεν πηρε τον σιγαλα,πηρε τον σιγαγιαουρτι!

να μην το παρουμε στον λαιμο μας το παλικαρι!!!

(ενταξυ σουπερ αμολυβδε?)

stella είπε...

επισης αφαιρεσα την αναρτηση μου προφυλακτικε και συγνωμη,γιατι κυκλοφορει ελληνας μπλοκερ και απειλει αλλους μπλοκερς με μυνησεις και διαφορα τετοια!!!

Ελευθερια εκφρασης τον μαρανε!!!

gay super hero είπε...

@ mahler

Δεν καταλαβαίνω πού τις βλέπεις τις "διαφορές" και από ποιον ζητάς "ηρεμία". Δέχτηκα εξύβριση και διαμαρτηρύθηκα όπως είχα κάθε δικαίωμα. 'Οπως θα έκανες και εσύ αν ήσουν στη θέση μου.

Η συγκεκριμένη σχολιάστρια αφαίρεσε το υβριστικό σχόλιο που έκανε εναντίον μου όπως επίσης αφαίρεσε και το σχόλιο όπου εξέθετε την προσωπική ζωή κάποιων ανθρώπων. Οπότε δεν υπάρχει καμία διαφωνία πλέον. 'Ολα είναι μια χαρά.

mahler76 είπε...

@gay super hero
το ότι μεταξύ σας υπάρχει κόντρα αυτό το έχουμε καταλάβει γιατί όπου κι αν βρεθείτε βρε εσύ τώρα τελευταία η ίδια δουλειά πάνω κάτω γίνεται.

Αφού ηρεμήσατε πάλυ καλά.

stella είπε...

καλε σωπα στραγγαλακι μουυυυυυυυ!
ποιος διαφωνει με τους δημοκρατες?
εγω που κανω σχολια που δεν αρεσουν?

ειπαμε ελευθερια εκφρασης,υπαρχει για λιγους,για ελιτ

Unknown είπε...

Αλβέρτης!!!!!
Ειδικά τώρα που μεγάλωσε είναι κούκλοοοοοοοοοοος

Ανώνυμος είπε...

Καλά ο Σιγάλας τώρα είναι πιο σέξυ από ποτέ. Για την ακρίβεια παλιότερα ήταν επιεικώς αδιάφορος Τώρα τον θέλω τώρα! Κι αν βάλλει κι άλλα κιλά, θα είναι σούπερ σέξυ!!!! Αχ!!!

Υ.Γ. Κάτω τα χέρια από τη Στέλλα!!!!!

g for george είπε...

Α να χαθείς, απογευματιάτικα!!!!