Τετάρτη 9 Ιουλίου 2008

Φετίχ

Καλοκαίρι 2008 αγαπητέ αναγνώστα. Ξεχύσου στην παραλία. Το οφθαλμόλουτρο είναι εδώ.

Και που θα πέσει το μάτι σου;

Στους γραμμωμένους κυλιακούς;

Στους γυμνασμένους δι-τρι-τετρα-κέφαλους;

Στα μαυρισμένα πρόσωπα;

Στα κουρασμένα μάτια από το χτεσινό ξενύχτι στο beach bar;

Στα τουρλωτά οπίσθια;

Στα [ας μη συνεχίσω γιατί είναι και ζεστή μέρα...]

Όχι αγαπητέ αναγνώστα. Το φετίχ είναι στο σημείο του ποδιού που φαίνεται αριστερά στη φωτογραφία, εκεί στον τένοντα στο κύρτωμα της φτέρνας δηλαδή και το οποίο πρέπει να είναι έντονο και να εξέχει φανερά. Για ψαχτείτε όλοι να το βρείτε πάνω σας.

Και όχι δεν είμαι ποδολάγνος, ένα απλό οπτικό φετίχ είναι :)

29 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Εγώ πάλι λίγο πιο πάνω χαζεύω, τις γάμπες!!!

One Happy Dot είπε...

το λές εσύ "απλό" τώρα αυτό??? :)

Strahd είπε...

Εγώ προτιμώ τα οπίσθια. :P Και στα κολλητά μαγιό το καβάλο. :P

the boy with the arab strap είπε...

τα ωραια ισια και καλοσχηματισμενα ποδια , και γενικα το σύνολο.

hourglass είπε...

Εγώ πάλι είμαι οπαδός της συνολικής εικόνας...:)

Soula είπε...

Εγώ ψοφάω για γυμνασμένους θωρακικούς....ε εντάξει και τους γλουτιαίους τους προσέχω δε μπορώ να πω..
Αν δεν είναι βέβαια το σύνολο όμορφο τα επιμέρους δε μου λένε κάτι.

b|a|s|n\i/a είπε...

το ίνδαλμά σου μικρός ήταν ο αχιλλέας; λολ

tovenito είπε...

κι εγώ το παρατηρώ αυτό το σημείο!! όσο πιο ευαίσθητο φαίνεται τόσο το καλύτερο!

jg είπε...

omg! kai gw to prosexw auto to simeio!!

ProFyLaKtiKo είπε...

@pavlos : τώρα που το λες, δεν ειν κακό...

@one happy dot : απλούστατο. και απενοχοποιημένο :)

@strahd : γενικά τα κολλητά μαγιό χτυπάνε στο μάτι θέλοντας και μη

@κρασί/νερό : σύνολο ε? χμμ

@hourglass : άμα θέλετε συνολική εικόνα γιατρέ μου δε θα πάω κόντρα

@soula : α ώστε θωρακικός τύπος.. ενδιαφέρον

@basnia : χαχαχαχαχα. έχω γελάσει απίστευτα!!! τον αγαπούσα τον αχιλλέα πάντως... από μικρός είχα καταλάβει ότι ήταν το τεκνό της υπόθεσης :)

@τόβενε : νάτο! είσαι ο 1ος που συμπάσχει :)

@P.O.V of a G : εσύ θα είσαι ο 2ος :) έλα να μαζευόμαστε!!

Ανώνυμος είπε...

Συνήθως κοιτάζω τα οπίσθια και τα χέρια..! Σε περιόδους εκτεταμένης ξηρασίας, όμως, αρκεί να καταλήγω σε πιο γενικά συμπεράσματα... Και στο τέλος ανασηκώνοντας το δεξί μου φρύδι αναφωνώ τη πρώτη πρόταση που έμαθα στο σχολείο... "Λόλα να ένας άντρας!"

Hfaistiwnas είπε...

lol πρώτη φορά το ακούω αυτό! χαχαχαχα! Όλα παίζουν το ρόλο τους!

ProFyLaKtiKo είπε...

@ TheDiarist : lol... Λόλα....
Υπομονή. και η αγρανάπαυση χρειάζεται.

@ Hfaistiwnas : Φυσικά και παιζει και αυτό το ρόλο του. Τι? γουρούνι στο σακί θα παρουμε;

Equilibrium είπε...

και για το μπροστά, στο καλάμι τί έχετε να πείτε?... εμένα πάντως με αρέσει ;)

Είδωλο είπε...

εμενα παλι με τρελαινει η γραμμωση χαμηλα στην λεκανη λιγο πριν τους κοιλιακους.

Π Ε Θ Α Ι Ν Ω

ProFyLaKtiKo είπε...

@equilibrium : στο καλάμι;;; δεν το είχα σκεφτεί...

@x-oyranoy : που να τη βρεις όμως αυτή τη γράμμωση. σπανίζει!

oblivion είπε...

θα συμφωνήσω με τον x-oyranoy.. ακόμα κι αν δεν είναι γράμμωση ακριβώς - αυτό το κάτι σαν λακάκι δεξιά αριστερά, αν με πιάνετε..

Ανώνυμος είπε...

Καμάρι μου, το φετίχ αυτό δικό σου είναι;! :-Ρ
Εγώ, ίσως με πεις ανεραστικό, κοιτώ πρόσωπο και δάχτυλα... :-Ρ

Φιλιά!

Κώστας είπε...

Από μικρός έχω συνηθίσει, το βλέμα μου να πέφτει στο κωλαράκι...

turigr είπε...

Τι να πω! Γούστα είναι αυτά. Πάντως εγώ συμφωνώ 100% με alexis.

ProFyLaKtiKo είπε...

@alexis : δάχτυλα ε? και άλλος το έχει αυτό και θυμάμαι ότι τα περιποιόμουν με κρέμες για να γίνονται ποθητά.

@κώστα : από πόσο μικρός δηλαδή? μη μου πεις ότι κοιτούσες το pamper-easy-on του γιωργάκη;

@turi : και εσύ των δαχτύλων λοιπόν..... μάλιστα...

Κώστας είπε...

Από την Πρώτη Γυμνασίου!

g for george είπε...

Χαχαχααα, τώρα κατάλαβα!!!!

ProFyLaKtiKo είπε...

@κώστας : χμμμμ στην 1η γυμνασίου προσπαθούσα να εστιάσω στο μπροστά κομμάτι...

@g-4-george : είδες τι κακά παιδιά είναι;;;;

Κώστας είπε...

Εμένα το μπροστά με άφηνε πάντα αδιάφορο. Τόσο πολύ που αναρωτιόμουν μήπως είμαι str8 και δεν το έχω καταλάβει!

g for george είπε...

Κώστα μια απ' τα ίδια!

Wrong Guy είπε...

λολ λολ λολ

και δικό μου φετίχ, χρόνια τώρα.

αλλά εμένα μου αρέσει-άκου τώρα- να φοράει παντελόνι, κοντή κάλτσα και να φαίνεται απο εκεί ο αστράγαλος.

ανωμαλία παιδί μου...

Τομ Σόγιερ είπε...

Λοιπόν... Η επιστημονική ονομασία της τοποθεσίας είναι ''αχίλλειος τένοντας'' και αποτελείται από τους τένοντες του γαστροκνήμιου και του υποκνημίδιου μυ (αυτά γιατί το φετίχ είναι φετίχ και πρέπει να ξέρεις κάθε λεπτομέρεια) . Όσο για μένα, είμαι κλασικός ποδολάγνος (από τον αστράγαλο και κάτω).

ProFyLaKtiKo είπε...

@Mr. Wrong : Χαίρομαι που βρήκα ομοιοπαθή! Εγώ πάλι το προτιμώ γυμνό!

@Τομ Σόγιερ : thanx για το info :)