Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Οι φίλοι μου

Από όλη τη μακρόχρονη πορεία μου ανάμεσα σε gay clubs, bars, gay sites γνωριμιών, έχω καταφέρει να κρατήσω 3 φίλους κοντά μου. Είναι αυτοί με τους οποίους βγαίνουμε συνήθως μαζί στο γκάζι και αυτοί με τους οποίους θα συζητήσουμε τη φλέγουσα gay επικαιρότητα (το τεκνό που μιλήσαμε ή γνωρίσαμε, τη νέα φωτογράφιση του Νίκου Παπαδάκη, το νέο in μαγαζί του γκαζίου, όλα τα νέα πράγματα της ζωής μας). Ταυτόχρονα με όλο αυτό το sharing, ο καθένας νομίζω πως έχει τα μυστικά του από τους άλλους, τα οποία ενίοτε μοιράζεται με έναν ή τους άλλους δύο. Ο καθένας έχει το δικό του χαρακτήρα, τα δικά του προβλήματα, τις δικές του ανησυχίες και γύρω από αυτές συμπλέκονται και οι μεταξύ μας σχέσεις.

Κάποτε είχαμε παρομοιαστεί με τις πρωταγωνίστριες του sex+the+city. Δυστυχώς (ή ευτυχώς) εκείνη την περίοδο της ζωής μου, εμπλεκόμουν σεξουαλικά με διάφορους άντρες, οι οποίοι πάντα μου υπόσχονταν πως ήρθαν για να μείνουν αλλά τελικά εγώ κατέληγα να σχολιάζω απλά με τους φίλους μου τις σεξουαλικές τους ικανότητες, οπότε μοιραία πήρα και το ρόλο της Σαμάνθα. (Μα εγώ δεν είμαι τσουλί, απλό προφυλακτικό είμαι).

Η Κάρι μου, μάλλον είναι και ο πιο γοητευτικός της παρέας, μια ανάλαφρη και αέρινη ύπαρξη, ανήσυχος για τη σεξουαλική και συναισθηματική ζωή όσο και η πρωταγωνίστρια της σειράς.

Η Σάρλοτ μου, είναι και ο μοναδικος της παρέας με σταθερή σχέση και γενικά ο πιο συντηρητικός, τουλάχιστον αυτή την εικόνα βγάζει, παρότι θεωρώ πως αν είχε διαφορετική αντιμετώπιση απέναντι στο σεξ και τη ζωή, θα μπορούσε κάλλισα να κερδίσει από μένα το ρόλο της Σαμάνθα.

Τέλος, η Μιράντα μου, αναγκαστικά παίρνει αυτό το ρόλο μιας και αυτός περισσεύει αλλά ίσως είναι και ο πιο στον κόσμο του, ο πιο γεια σου, απλά την κατάλληλη στιγμή θα σκεφτεί και θα πράξει σωστά.

Δεν ξέρω αν είναι επειδή είμαστε gay ή επειδή απλά κάπου πρέπει να τα πούμε, αλλά τις περισσότερες φορές οι συζητήσεις μας στρέφονται γύρω από το σεξ, όπως άλλωστε και στην ομώνυμη σειρά, όπου οι υπόλοιπες υποχρεώσεις των πρωταγωνιστριών περνάνε στο ντούκου.

Στιγμιότυπα-ατάκες :
* Μα καλά αυτός δεν καυλώνει; [αναφερόμενος σε άντρα αγνώστων σεξουαλικών πεποιθήσεων]

* Βρε παιδί μου όταν σου κανε.....το κουμάντο του... εσύ τι ένιωθες; [τις εποχές της αθωότητας, τότε που την πίπα τη βαφτίσαμε κουμάντο]

* Η αλήθεια είναι πως μύριζε λίγο... [αναφερόμενος σε παρσέ της προηγούμενης νύχτας]

* Όταν κάνω παθητικό την επόμενη μέρα με πονάει η κοιλιά μου. [συνταρακτική αποκάλυψη κατά τη διάρκεια των διακοπών]

* Πόση ώρα μπορεί να κάνει να τελειώσει κάποιος; [η αιώνια απορία]

* Και ένας διάλογος : -Η Σάρλοτ (όχι στη σειρά, η δικιά μου) αποφάσισε να γίνει στρ8. θα το γυρίσει. -Τι; Θα γίνει λεσβία;

Στιγμές μοναδικές και άλλες βιωματικές που μου έχουν εντυπωθεί. Ελπίζω να υπάρξουν και στο μέλλον και με αυτούς και με άλλους φίλους, πάντα πραγματικούς.


Υ.Γ. Την Παρασκευή φεύγω διακοπές για 15 περίπου μέρες. Παρόλα αυτά το blog δε θα το αφήσω έτσι, θα φροντίσω να υπάρχει δημοσίευση σε τακτά χρονικά διαστήματα, από σεβασμό στο αναγνωστικό κοινό (στο ποιο;). Έτσι λοιπόν, εμείς εδώ, δεν κατεβάζουμε ρολά!

33 σχόλια:

Κώστας είπε...

Μμμμ δείξου μου τους φίλους σου να σου πω ποιος είσαι λένε.

Και η αλήθεια είναι ότι σήμερα μας αποκάλυψες αρκετά στοιχεία των φίλων σου (άρα και δικά σου!).

b|a|s|n\i/a είπε...

έχεις ακούσει συζητήσεις περί σεξ ανάμεσα σε στρέιτ άντρες και δη γυναίκες; εκεί να δεις. άντε καλά να περάσεις, να ξεκουραστείς, να κουραστείς και να γυρίσεις με περισσότερα θέματα προς συζήτηση με τους κολλητούς :)

jg είπε...

oles oi sizitiseis einai gia sex kai oxi mono me tous kolitous mou!

kai sy diakopes? :(

Είδωλο είπε...

Kανει ακομα φωτογραφησεις ο Νικος Παπαδακης?

ΣΟΚ

οτι και να λες Σαμανθα δεν γινεσαι, γεννιεσαι!

Hfaistiwnas είπε...

Kαλημέρα!!!!
Μα τι ωραία παρέα! Μπορώ να σας φανταστώ να συζητάτατε.. γύρω απο ένα τραπέζι, όπως το team sex&city χιχι!
Όλο ο νους σας στο σεξ;;;
Τοπ θεματάκι παντού αυτό!
Καλές διακοπές να έχεις!!!

mahler76 είπε...

Καλά να περάσεις καπότα μου. Μάλλον θα σε δώ μετά τας διακοπάς αφού σήμερα λέω να την αράξω σπίτι, και αύριο έχω θέατρο. Αν αλλάξει κάτι θα σε πάρω τηλ να βρεθούμε, που αλλού, Γκάζι...

PN είπε...

Sex and Athens, λοιπόν το έχετε κάνει. Good for you!! Εμείς πάλι αν πρέπει να μοιάζουμε σε κάτι με τη δικιά μου παρέα θα έλεγα ότι φέρνουμε λίγο από Friends με δόσεις Beverly Hills!!!

ProFyLaKtiKo είπε...

@κώστας : Μμμ... είμαι περίεργος να δω τι συμπέρασμα έβγαλες!

@basnia : παίζει και να έχεις δίκιο! σε ευχαριστώ πολύ basniaκο!

@p.o.v of a g : μερικές μερούλες. για το καλόόόό! φιλάκι!

@x-oyranoy : συμβολισμός, συμβολισμός... θα συμφωνήσω σάμι μου :)

@hfaistiwnas : thanx a lot!!! φιλάκι!

@mahler76 : δεν πειράζει, ξεκουράσου, το γκάζι εκεί θα ναι να μας περιμένει.... και οι συζητήσεις περί αντρών....

@vk : beverly hills βλέπω.... πάντα φοβόμουν μήπως γίνει έτσι η παρέα μου.... νομίζω ότι το έχουμε περάσει αυτό...

καλημέρα σε όλους :))

One Happy Dot είπε...

Φοβερή εφεύρεση οι φίλοι! Με επιτυχία και διαχρονική αξία! Εύχομαι να είστε πάντα έτσι sex&thecity κοντά! Καλές διακοπές αγάπη...φιλιά!

ProFyLaKtiKo είπε...

@1-happy-dot : thanx a lot γλυκειά μου! φιλάκι!!!

Ανώνυμος είπε...

wraio pou xeis kanei parees pou na mporeis na sizitas ta panta!...ante na meinete panta mazi vre!

ProFyLaKtiKo είπε...

@mr.wintour : για πάντα... μεγάλες λέξεις σε έναν εύθραστο gay κόσμο! φιλάκι!!

Ανώνυμος είπε...

Καλές διακοπές... Μια ερώτηση μόνο... Δε βαριέστε να μιλάτε μόνο για σεξ..? Ή να θυμίζει σεξ..? Ή να καταλήγει στο σεξ..? Σεξ σεξ σεξ γκρρρ... Γουφ..!

ΥΓ. Μη δίνεις σημασία... Είναι που έχω μήνα plus να βάλω καπότα...
ΥΓ2. Και δεν κάνω ελεύθερο... C Ya!

Leviathan είπε...

kala na peraseis!!!!!!!ego exo arxisei na variemai tis sizitiseis giro apo palies gnorimies ktl...filia!

hourglass είπε...

Για τον Mr Big όμως δε μας είπες αν έχει βρεθεί ο αντίστοιχος... ;-)

ProFyLaKtiKo είπε...

@TheDiarist® : ένα μήνα Plus μόνο;;; εδώ άλλοι κλείνουν τέρμινα... εμείς είτε κάνουμε είτε δεν κάνουμε γιαυτό μιλάμε...

@Leviathan : thanx! φιλάκι!

@hourglass : Θες και mr.big εσύ... εδώ δεν υπάρχει ο small... αλί αλί!

Μπέμπης ||| είπε...

μα ελεος πια με αυτο το σεξ εν δε σι τι!! σιγα τη φολα!! και σιγα μην περιμενα 4 ξεμωραμενες να μου υποδειξουν τι θα κανω και τι θα λεω με την παρεα μου!!!!! ετσι μ'εκανες παλι τζερυ!! :p

Μπέμπης ||| είπε...

α, καλες διακοπουλες!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ααχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ.... Το "μα καλά αυτός δεν καυλώνει" τι μου θύμισε... και τελικά μάλλον δεν καυλώνει...
Άντε φεύγεις έεε...αχχ... και μένουμε μόνοι μας....

Φιλιά.......

(Κάρι)

Strahd είπε...

A, κι εγώ έχω δυο φίλες που όταν βρισκόμαστε όντως το γυρνάμε αλα Sex and the City στυλ. Τις λατρεύω :)

ProFyLaKtiKo είπε...

@baby-boom : γειτονάκι τελικά τα ποστ μου νομίζω ότι σε βγάζουν εκτός εαυτού :P βασικά θέλαμε να παρομοιαστούμε με το QAF αλλά δε βρίσκαμε brian... σ ευχαριστώ, φιλάκι!

@κάρι : είδες τι πάω και θυμάμαι.....

@strahd : ααααα η μία είναι αυτή που είδα στο γνωστό μαγαζί ? :PP καλημέραααα

the boy with the arab strap είπε...

καλες διακοπες !!!!
και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να παρομοιαζεσαι με καποιον /α , απλα κανε τα δικα σου.

oblivion είπε...

καλές διακοπές και καλά να περάσεις!!

g for george είπε...

Αααααχ, απλές καθημερινές κουβέντες μεταξύ φίλων..!

ProFyLaKtiKo είπε...

@ κρασι/νερο : thanx!!! φιλάκι!

@ blivion : thanx! και σένα στα είπα πριν..

@g for george : έτσι, έτσι...

p.s. γιατί πρέπει όταν φεύγω, να φτιάχνω τα πάντα τελευταία στιγμή;

Aviator είπε...

Δεν έχω δει ούτε ένα επεισόδιο.. σχετικά με τα "παρσέ" πρώτη φορά το ακούω..

Καλές διακοπούλες!

ProFyLaKtiKo είπε...

@aviator : είναι επειδή είσαι μικρός ακόμα... δεν ξέρεις τι είναι το "παρσέ"?? ε όχι... ντροπή! καλά να περάσεις και εσύ! φιλιά!!

Μπέμπης ||| είπε...

και hello!!!!! ΔΕΝ ειμαστε γειτονες!!! απλα η περιοχή μου αγγιζει τα ορια της δικης σου!! και γειτονακι με λεει μονο ο κυριος Νικος, νοου ουαν ελς!! :pppppppppppppppppppppp

Τομ Σόγιερ είπε...

Καλά να περάσεις... Σαμάνθα..... Τον τίτλο της Κάρι και σε μένα τον έχουν δώσει.

Πάντως αν το προσέξεις η πιο συντηριτική ήταν η Μιράντα. Η Σάρλοτ ήταν απλά ψωροπερίφανη, φαντασμένη και απαιτητική.

Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

xm...
Apo tin alli uparxoun kai autoi pou epilegoun na exoun elaxistous gay filous,moi exw enan mono,alla leme ta panta...
Btw...exw kleisei mino...asta...
Den paleuetai!

xipasmenos είπε...

Και να σου ο μόνος που έχει παρομοιάσει την παρέα του με sex and the city...εμείς έχουμε τσακωθεί κιόλας για το ποιος είναι ποια!!!

tovenito είπε...

προσωπικά η σειρά με αφήνει παγερά αδιάφορο. το σεξ είναι υπερτιμημένο, αλλά η ανάγκη να μοιραστείς πράγματα ποτέ

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον με τις πιο καυτες gay σεξουαλικες σκηνες ver