Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

I am bringing sexy back

Σήμερα θα σας μιλήσω για τον μεγάλο έρωτα της ζωής μου. Γνωριστήκαμε στο Λος Άντζελες πριν 2 χρόνια όταν είχα πάει να δω τη Μαντόνα, το Ρίτσι και τα παιδιά. Τρέχαμε αμέριμνα θυμάμαι με το μικρό Rocco στους κήπους του Beverly Hills και η μπάλα έπεσε στα πόδια ενός αγνώστου-πλην όμως όμορφου- αγοριού που κρατούσε μια κιθάρα. Ήταν αυτός.

Αμέσως πίστεψα ότι ο θεός επιτέλους εκτίμησε πόσο καλό και στερημένο από έρωτα παιδί είμαι και μου έστειλε στο διάβα μου αυτόν τον καλλονό. Αμέσως του χαμογέλασα και άρχισα τα τσαχπίνικα κόλπα μου για να τον σαγηνεύσω, ενώ δεν παρέλειψα να σκύψω με περισσή χάρη μπροστά του για να μαζέψω τη μπάλα, την οποία τελικά μάζεψε ο σκασμένος ο Rocco. Ο Τζάστιν αμέσως κατάλαβε πόσο αθώος και ρομαντικός είμαι και μου έριξε μια χαριτωμένη τσιμπιά στα τουρλωτά οπίσθιά μου. Αυτό ήταν! Τον είχα ερωτευτεί παράφορα. Αφού συστηθήκαμε εμφανίστηκε από πίσω μία μούτζα, η οποία μας συστήθηκε ως Cameron. Αργότερα ο Justin μου εκμυστηρεύτηκε πως είναι μία βουλιμικιά σιτεμένη ξανθόψειρα η οποία για κάποιο λόγο πιστεύει πως τα έχουν και τον ακολουθεί παντού. Πάντα ήμουν εύπιστος με τους όμορφους άντρες γι'αυτό και δεν της κράτησα ποτέ κακία, ακόμα και όταν χάιδευε τα μαλλιά του Justin μπροστά μου ή ακόμα και όταν κοιμόντουσαν μαζί και εγώ έπρεπε να νανουρίσω τη μικρή Lourdes Maria Ciccone Leon. Κάποια στιγμή που θυμάμαι πως έκανα μία ελαφριά σκηνή ζυλοτυπίας, χτυπώντας το κεφάλι μου στην ολοκαίνουρια τζαμαρία της οικογένειας Ρίτσι και σπάζοντας όλα τα πορσελάνινα διαμαντένια σουβέρ της Μαντονίτσας, ο Τζάστιν θύμωσε και με ένα ρουφηχτό φιλί στο λαιμουδάκι μου με επανέφερε στην τάξη. Θυμάμαι τις ωραίες στιγμές που περνούσαμε στις παραλίες του Malibu και της Venice ενώ θυμάμαι πως αμέσως διέκρινα αυτή τη λάμψη ανάμεσα στη Μαντόνα και το Τζάστιν και τους είχα πει από τότε πως κάποια στιγμή θα συνεργαστούν.




Τελικά έπρεπε να φύγω από το LA και να επιστρέψω στη μιζέρια της Αθήνας. Ο Τζάστιν ήταν πολύ στενοχωρημένος εκείνη τη μέρα αλλά δεν το έδειχνε γιαυτό άφησε την Κάμερον να τον αγκαλιάζει συνέχεια και δήθεν γελούσε για να ξεχάσει τον πόνο του. Στο αεροδρόμιο για να κάνει πιο εύκολο τον αποχωρισμό έκανε πως δε με γνώριζε και όταν εγώ έπειτα από γοερά κλάματα αποφάσισα να τρέξω για μία τελευταία φορά στην αγκαλιά του και σκόνταψα πάνω στη βαλίτσα ενός Πακιστανού οικοδόμου, εκείνος άρχισε να τρέχει μακρυά για να μη με δει να πονάω. Μήνες αργότερα έμαθα πως τελικά η Κάμερον έφυγε από κοντά του (μάλλον κατάλαβε την τρέλα της το κορίτσι) αν και τώρα έχει μια καινούρια φιλενάδα τη Τζέσικα για να περνάνε τις ώρες τους μαζεύοντας γραμματόσημα και σκοτώνοντας μυρμήγκια όσο εγώ διαπρέπω εδώ στην Ελλάδα. Όταν συνεργάστηκε με τη Μαντόνα πολύ χάρηκα που είχα βγει αληθινός. Προσπάθησα να του τηλεφωνήσω να τον πείσω να έρθει μαζί με τη Μάντι στην Ελλάδα αλλά αυτή η Τζέσικα επέμενε πως ο Τζάστιν δε μπορεί να μου μιλήσει γιατί δε με θυμάται.. Αχχχ το καημένο αλλοπαρμένο κορίτσι... Τέτοια σου πε και σένα το μωρό μου για να κάθεσαι ήσυχη. Δεν επέμεινα άλλο, απλά της είπα να πει στο Τζάστιν πως θα τον περιμένω στην Τήλο φέτος τέλη Αυγούστου να κάνουμε επιτέλους το γάμο τώρα που μπορούμε και εδώ στο Ελλάντα. Αυτή η ξεμυαλισμένη κατάλαβε πως θα παντρευτεί αυτή τον Τζάστιν και πολύ χάρηκε στην ιδέα ενός γάμου σε ελληνικό νησί. Που να ξερε πως τελικά θα ντυθώ εγώ γαμπρός δίπλα στο Τζάστιν ενώ αυτή θα κρατάει τις ουρές μας.



Τζάστιν, άι λαβ γιου. Γιου λαβ άι?

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα αλήθεια;
ή... παραμύθια;

the boy with the arab strap είπε...

aston naxamoyreyte me thn jessika . otan katalabei to lathos toy , ti exase tha einai arga .:))

turigr είπε...

Δεν μένει παρά να σας ευχηθώ, η ώρα η καλή!

ProFyLaKtiKo είπε...

@xinila : πες μου τι δε σου φαίνεται αληθινό...!

@κρασί/νερό : αααχχχχ, σα κουτός κολλημένος εγώ θα τον περιμένω :)

@turigr : σε ευχαριστώ πολύ :) θα σε περιμένουμε και στο γάμο φυσικά

tulipa nera είπε...

Προσφέρομαι να βοηθήσω σε ό,τι αφορά τη διακόσμηση και τα λουλούδια για τη χαρούμενη μέρα!!
;)

Καλησπέρα!

ProFyLaKtiKo είπε...

@tulipaki : βεβαίως βεβαίως, του justin του αρέσουν πάρα πολύ τα εντελβάις, θα πρέπει να πας μέχρι την ελβετία να μας φέρεις. όταν του είχα δώσει τριαντάφυλλα, θυμάμαι πως τα πέταξε στα σκουπίδια.

Hfaistiwnas είπε...

xixi Καλημέρα!
Δεν έπρεπε να επιλέξεις την Ελλάδα.. έπρεπε να δραστηριοποιηθείς εκεί βρε παιδί! Εκεί έχει ψωμί! Και μάλιστα στο πλευρό του Τζάστιν! Ε κάποια στιγμή θα βαριόταν η Κάμερον και θα την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια..
:)

ProFyLaKtiKo είπε...

@hfaistiwnas : η κάμερον έφυγε με ελαφρά ούτως ή άλλως(εγώ δεν είχα ανάμιξη, είπαν τα μίντια)... αυτή η τζέσικα μπιελ είναι ο στόχος...

δυστυχώς έπρεπε να φύγω γιατί εδώ στο ελλάντα είχα μεγάλη καριέρα (λέμε τώρα) στρωμένη