Σάββατο 12 Ιουλίου 2008

Το τεκνό της διπλανής πόρτας

Η μέρα είναι Τρίτη. Σαν καλός γκέι εργένης με άφθονο χρόνο για σκότωμα κάθε Τρίτη (αλλά και Παρασκευή)βγάζω τα σκουπίδια. Μου είναι πολύ εύκολο να στοχεύσω τον κάδο και από το μπαλκόνι μου αλλά επειδή την τελευταία φορά που το έκανα πέτυχα κάτι παιδάκια που έπαιζαν αμέριμνα, αποφάσισα να μην το επαναλάβω αλλά να γίνω η κλασσική νοικοκυρά που κατεβάζει τα σκουπίδια δια χειρός. Φόρεσα λοιπόν ότι βρήκα μπροστά μου και αφήνοντας τα σκουπίδια με περισσή χάρη στον κάδο, επέστρεψα για να μπω στην πολυκατοικία. Και τότε σκάει η κεραμίδα. Καθώς άνοιγα την πόρτα, συνειδητοποιώ ότι στα γράμματα του θυρωρείου βρίσκεται ένας θεότεκνος, καινούρια φάτσα, διαφορετική από τους γέρους ενοίκους, τους κινέζους ενοίκους, την πόρνη ένοικο και τον βαρβατουά str8 ναυτίλο ένοικο. Ένα αγγελικό πρόσωπο με ενα κορμί σμιλεμένο να κολάζει αγγέλους, φτιαγμένο για απολαύσεις παντός είδους (έλα μαζέψου μαρή). Για δευτερόλεπτα φαντάστηκα τον εαυτό μου να ορμάει πάνω του και να τον δαγκώνει σε διάφορα σημεία του κορμιού του, προεξέχοντα και μη (κάποιες φορές η στέρηση χτυπάει κόκκινο) αλλά ευθύς αμέσως προσγειώθηκα στην πραγματικότητα για να κοιταχτώ από πάνω ως κάτω και να συνειδητοποιήσω πως αυτό το "ότι βρήκα" που έβαλα πάνω μου ήταν η πρώτη (πως λέμε η τελευταία) λέξη της μόδας και αν με έβλεπε στο δρόμο ο Μάρκελος Νύχτας θα αυτομαστιγωνόταν. Μα χάθηκε να βρω μπροστά μου μια γούνα ή έστω εκείνο το μαργαριταρένιο κολιέ που μου τονίζει το μπούστο? Τότε σκέφτηκα πως αφενός η εμφάνιση δεν παίζει ρόλο (και έσκασα στα γέλια μόνος μου) και αφετέρου ότι έχω μείνει ακίνητος εδώ και ώρα στην πόρτα με το κλειδί στο χέρι και το μωρό με κοιτάζει. Επιστράτευσα όλη τη γοητεία μου και προχωρώντας με μαεστρία σα να χορεύω λαμπάντα-τον-απαγαρευμένο-χορό έφτασα κοντά του. Αφού κατάφερα να μην κυλιστώ στα πόδια του παρακαλώντας τον να με παντρευτεί χαμογέλασα συγκαταβατικά, ενώ άνοιξα το στόμα μου θέλοντας να μιλήσω αλλά αμέσως κατάλαβα πως δεν ξέρω τι θέλω να πω και έτσι έμεινε για δεύτερη φορά να με κοιτάει απορημένος (η πρώτη ήταν στην πόρτα που στάθηκα σαν άγαλμα με χάλια αμφίεση που ψάχνει να βρει το νόημα της ζωής και την τρύπα της κλειδαριάς).
-Πες κάτι. Πες κάτι τώρα [φώναξε η καλή μου πουστονεράιδα που εμφανίζεται πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις ομοφυλοκαταστατικής αμηχανίας]
Η παύση συνεχίστηκε ενώ εγώ κούνησα τα πόδια μου, ένα εκατοστό το δεξί και ενάμισι το αριστερό για να μη νομίζει ότι απανθρακώθηκα.
-Πες οτιδήποτε. Ότι και να πεις δε θα κάνει κακό [συνέχισε η πουστονεράιδα μου]
-Τι να του πω; Ότι είναι σα τραγανιστό σοκολατογαλακτομπουρεκάκι; Ότι έχω να κάνω καιρό σεξ; Ότι μένω στον πρώτο και δέχομαι παντός καιρού; Ότι χαραμίζεται εδώ;
-Πες κάτι τώώώώώρα. Έχεις μπει στο ρεκόρ γκίνες για τη μεγαλύτερη παύση σε αμήχανη στιγμή γκέι ντροπαλού αγοριού απέναντι σε αμφιβόλου προτιμήσεων άντρα.
-Καλησπέρα. Ακούστηκε μια φωνή σαν της Σωτηρίας Μπέλλου. Από ποιον? Από μένα που συνήθως κελαηδάω σα νεαρό καναρινάκι.
Αφού με κοίταξε από πάνω ως κάτω για να πειστεί ότι δεν του μιλάει alien, με καλησπέρισε και αυτός με μια φωνή 10 τόνους πάνω από τη δικιά μου.
-Πες κάτι άλλο τώρα. Πες οτιδήποτε. [Η πουστονεράιδά μου συνέχισε να με τσιγκλάει στα οπίσθια με το ραβδάκι της σε σχήμα πέους].
Μετακινώντας και το δεξί πόδι ένα εκατοστό ακόμα για να στέκομαι ομοιόμορφα εξακολουθούσα να μην αρθώνω λέξεις.
-Μα πες ότι να ναι. Τίποτα δε μπορεί να τα κάνει χειρότερα.
-Μένετε εδώ; μίλησα τελικά αυτή τη φορά όχι σα τη Σωτηρία Μπέλλου αλλά σα τη Θέλξη που κάνει εμφάνιση με τα εσώρουχα στην caramela.
-Πφφφφ, αυτό σκεφτόσουν τόσην ώρα, όχι δε μένει εδώ είδε τη γαιδουρομουτσουνάρα σου και μπήκε [η πουστονεράιδα με ενέπαιξε].Της έριξα μια με το δάχτυλο και της πέταξα μακρυά το πεοραβδάκι της.
-Ναι στον τρίτο απήντησε ο ευγενής κατά τα άλλα νεαρός.
-Εγώ μένω στον πρώτο. Πότε μετακομίσατε; καλέ λύθηκε η γλώσσα μου σας λέω, αφού δεν του είπα ότι θέλω να του γλύψω το στήθος πάλι καλά.
-Δεν έχω καιρό. Κοφτή απάντηση και μεταβολή προς το ασανσέρ. Μα τι ακοινώνητο πλάσμα. Να θωπεύει το θεό του πρώτου και να φεύγει για το ασανσέρ.
Δε θα έρθει η μέρα που θα χρειαστεί τη βοήθειά μου. Δε θα θέλει λίγο καφέ, λίγη ζάχαρη, κανένα λεμόνι, κανένα προφυλακτικό. Τα @@ μου θα πάρει. (μεταφορικά γιατί κυριολεκτικά μάλλον δε θα τα θέλει).

p.s. για να ξεπεράσω το σοκ φεύγω 3ήμερο. πάλι μαζί σας από δευτέρα βράδυ

27 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Kαλημέρα! Μπορεί να μην είσαι καλός στο λέγειν, αλλά στο γράφειν!!!! Πετάς φίλε μου! Μου έφτιαξες τη μέρα.. και ακόμη γελάω σαν ηλίθιος!!!
Θα το ξαναπετύχεις το τεκνάκι μην ανυσηχείς! Αλλιώς μπορείς.. να ζητήσεις εσύ λίγη ζάχαρη για να φτιάξεις γαλάκτομπούρεκο.. και μετά να το κανελώσετε μαζί.. ε;;;
Έχεις τρομερό γέλιο!!!
Πάρε ένα φιλί χαράς!!!! Μούτς!

Ανώνυμος είπε...

lol
that is all i can say!...lol!

b|a|s|n\i/a είπε...

τον τένοντα της φτέρνας τον πρόσεξες;
πολύ καλό σου κου δου!

mahler76 είπε...

με καύλωσες με την ιστορία σου μαλάκα...άντε καλά να περάσεις.

tovenito είπε...

σκέφτηκε ο ρος στα φιλαράκια.. λολ!

Είδωλο είπε...

Ε δεν θα το πιστεψεις αλλα πριν παρω το αυτοκινητο και αναγκαζομουν και πηγαινα στο ΤΕΙ με την συγκοινωνια (γιατι τοτε ημανε ακομα επιμελης) εβλεπα κατι αγορινια, και εκεινες τις ωρες η φαντασια απο την πραγματικοτητα γινοταν τοσο δυσκολα διακριτη αφου πολλες φορες επιανα τον εαυτο μου να κοντευει να πεσει πανω στην αγκαλια τους.
Η να ορμησει στο σβερκο τους.

Απαπαππαπα

hourglass είπε...

Καταλαβαίνεις ότι μετά από αυτό είσαι υποχρεωμένος να βρεις τρόπο να ανεβάσεις φωτογραφικό υλικό...

Καλά να περάσεις το τριήμερο!

Κώστας είπε...

Μπράβο σου πάντως, εγώ ούτε στο καλησπέρα δε θα κατάφερνα να φτάσω!

Ανώνυμος είπε...

Η περιγραφή του πιπινιού είναι ελλιπής... Θα παρακαλούσα το συγγραφέα να επανέλθει με νέες λεπτομέρειες... Η πουστονεράιδα πάει για Oscar Β' ρόλου... Δεν ξέρω όμως αν θα είναι αντρικού ή γυναικείου καθώς οι άγγελοι δεν έχουν φύλο...

ΥΓ. Από πότε το πέταγμα των σκουπιδιών από το μπαλκόνι δεν έχει στόχο τα παιδάκια που παίζουν..? Κάπου τα μπέρδεψα...

jg είπε...

xtypa tou tin porta stis 3 to vrady kai pes tou oti fovasai na koimi8eis kai giauto 8a koimi8eis mazi tou. etsi apla.

LieAsADream είπε...

Χαχα,άψογο...
Άστο να πάει από κει χάμω,στην πολυκατοικία σου μένει,δε θα χαθείτε κιολας.
Α!Και...χαχαχαχαχαχαχαχαχα...ήταν όντως πολύ καλό!!

oblivion είπε...

τέλειο, γέλασα πολύ! όσο για το γκομενάκι, μη σκας, αν το έχεις από κοντά τι διάολο δυο όροφοι διαφορά κάτι θα γίνει.. απλά next time που θα πέσεις πάνω του έχε έτοιμες τις ατάκες! ή απλά άκου την πουστονεράιδα!

turigr είπε...

Για την επόμενη φορά να έχεις ετοιμάσει μια σειρά από φράσεις να τις έχεις πρόχειρες για κάθε ενδεχόμενο. Γιατί ποτέ δεν ξέρεις από που θα σου έρθει! Καλά να περάσεις.

Strahd είπε...

Ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου. :)

Και περιμένουμε φωτογραφίες από το τεκνό (γυμνό αν γίνεται :P)

One Happy Dot είπε...

Η σκατονεραϊδα τα φταίει όλα! Να τη φλιτάρεις! Στην ανάγκη σου θα βρεθεί αλλά εσυ...κιουρία! (άκου δεν εχω καιρό...σταδιάλα οι ωραίοι που έχουν αποψη!)

another είπε...

ε την ξινη!! μαλλον σ'αυτουνου το κεφαλι επρεπε να πεταξεις τα σκουπιδια. (κ μετα να τον βοηθουσες να καθαριστει φυσικα, μην ξεχνιομαστε)

p.s. ειμαι σε νετκαφε κ γελαω σαν τη χαζοχαρουμενη καθε τρεις και λιγο, με ρωτανε αν διαβαζω ανεκδοτα, αλλα που να ξεραν...
εσυ εισαι καλυτερος!

φιλια στην πουστονεραιδα! :***

[UKUMUTU] είπε...

a gi auto se exasa?tin mia ksligwnosouna kai tin alli eftiaxnes valitsa e?

Ανώνυμος είπε...

e ma eleos...aporw...gt auti i neraidoula (i skula) mas afinei telika olous sta oria tis divas (comme moi-loool) kai de mas leei "vour ston patsa" (sic) ??

p.s.hfaistiwna..eleos to galaktompoureko me kanella?? pou akoustike?? mi mas akousei o parliaros tha kseftulistoume :P:P:P

ProFyLaKtiKo είπε...

καλημέρα σε όλους και καλώς ήρθα :)

@hfaistiwnas : να είσαι σίγουρος πως άμα φλερτάραμε γραπτά θα ήμουν πιο καλός :)

@mr.wintour : thanx

@basnia : όχι διότι φορούσε παντελόνι + παπούτσι οπότε ήτο πρακτικώς αδύνατο.

ProFyLaKtiKo είπε...

@mahler76 : αααα να σου πω, δε θα μου το κάνεις πορνό το blog!

@τόβενε : μεγάλος fun και εγώ :))

@x-oyranoy : ομολογώ πως στο μετρό ερωτεύομαι καθημερινά πολλές φορές

ProFyLaKtiKo είπε...

@hourglass : Θα προσπαθήσω. προς το παρόν προσπαθώ να εντοπίσω το μπαλκόνι του

@κώστας : ίσως να μη μιλούσα καλύτερα βέβαια αλλά δε βαριέσαι... πως θα γελούσαμε τώρα;

@thediarist : θα προσπαθήσω να επανέλθω με φωτογραφικό υλικό όταν δικτυωθώ καλύτερα
p.s. απ όταν έχουν κάτι νταβραντισμένες μάνες που ουρλιάζουν

ProFyLaKtiKo είπε...

@ P.O.V of a G : θα το δοκιμάσω και θα πω ότι με έστειλες εσύ

@lieasadream : εννοείται πως δε θα ασχοληθώ... έχουμε και έναν εγωισμό

@oblivion : τελικά πρέπει να ετοιμάσω ατάκες για κάθε περίσταση.. έχεις δίκιο

ProFyLaKtiKo είπε...

@turigr : είπαμε, την επόμενη φορά θα έχω μπλοκάκι

@Strahd : θες και γυμνές εσύ τρομάρα σου....

@1-happy-dot : και λίγα λες... μαζί σου... η νεράιδα δυστυχώς είναι πανταχού παρούσα

@another : θα μεταφέρω τα φιλιά σου και θα σκεφτώ σοβαρά την πρότασή σου για τον κάδο

@ukumutu : ξελιγώνομαι;εγώ;ποτέ!

@divaaa-george : ε όχι και σκύλα... σκυλάκι :)

Τομ Σόγιερ είπε...

Εγώ λέω ότι η πουστονεράιδα ήταν βαλτή από τον πατέρα Αμβρόσιο, για να σου κάνει χαλάστρα. Να την απολύσεις. Είναι ινγκόγκνιτο σε μυστική αποστολή, σου λέω!

ProFyLaKtiKo είπε...

@Τομ Σόγιερ : Ο Αμβρόσιος; Ε όχι... Που με ανακάλυψε. Θα την διώξω μετην πρώτη ευκαιρία!

x-promiscuousboy είπε...

telika ypirxe kamia ekseliksi?

ProFyLaKtiKo είπε...

ακόμα όχι :p